مقاله
مداری که میخوام امروز براتون معرفی کنم یک مدار کنترل دیجیتالی صداست. با استفاده از این مدار کوچک میتوانید صدای خروجی از رادیو، ضبط صوت، تلویزیون و یا هر چیز دیگر را به صورت دیجیتالی کم یا زیاد کنید و دیگر از ولوم دستی استفاده نکنید!
برای ساختن این مدار به وسایل زیر نیاز داریم:
شمای کلی مدار
توضیحات تکمیلی
1- ولتاژ مورد اعمال به مدار 5+ ولت
2- کلید S1 صدا را زیاد و کلید S2 صدا را کم میکند.
3- برای جلوگیری از آسیب دیدن آی سی از سوکت مخصوص استفاده کنید.
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و چهارم اسفند ۱۳۸۴ ساعت 14:56 توسط جواد سلطانی
|
وبلاگی علمی,برقی, اجتماعی, گاهی هم طنز یا هر موضوعی که به ذهنتان خطور کند.