بابابرقی!!!
از این به بعد میتونید مطالب طنز وبلاگ رو تو
http://bababarghy.blogfa.com ببینید.
از این به بعد میتونید مطالب طنز وبلاگ رو تو
http://bababarghy.blogfa.com ببینید.
یکی از بازدید کنندگان وبلاگ تو بخش نظرات نوشته بود
"چرا فقط چند تا از نویسنده ها فعالیت دارن؟"
و حالا جوابیه مدیر وبلاگ:
این سوال رو نویسنده های غیر فعال باید جواب بدهند حالا من از روی فضولی اینجا یه جوابی نوشتم
من حدودا چهار ماهه که دنبال جواب این سوال هستم ولی هنوز به جایی نرسیدم البته به یه نتایجی رسیده ام ولی به دلایل امنیتی هنوز قابل طرح نیست.
ضمنا من در حد توان سعی کردم که موضوع این سوال رو منتفی کنم ولی متاسفانه نشد. خودم هم سعی کردم که حداقل سه چهار پست در هفته تو وبلاگ بنویسم. این چند روز اخیر هم که حضورم کم رنگ شده بود به این علت بود که مهمون داشتم. البته تا اواخر این هفته هم همچنان حضورم کم رنگ خواهد بود.
راستی اگه کسی جواب ای سوال رو میدونه تو نظرات بنویسه ضمنا بهترین نظر هم جایزه داره یه جایزه بزرگ
درنخستين مطلب خاتمي در اين وبلاگ آمده است: عشق به حقيقت و تلاش براي دريافت آن و عشق به آزادي و تعالي و كوشش براي رسيدن به آن جوهرآدمي است.
خاتمي افزودهاست: آنچه خواستني است دوستي و مهر است كه زندگي را طربناك ميكند و آنچه ناخواستني است خشونت و نامهرباني است كه جهنم جان آدمي است.
خاتمي نوشتهاست: بياييد تا ايمان به حق را باهيچ متاعي سودا نكنيم و براي آباداني و اعتلاي ايران عزيز از هيچ كوششي خسته نشويم.
وبلاگ "مردي با عباي شكلاتي" توسط جمعي از وبلاگ نويسان ايراني به رييس جمهوري سابق هديه شده است.
وبلاگ شخصي خاتمي بهآدرس http://www.khatamionline.com قابل دسترسي است.